петък, 23 януари 2009 г.

Lq-lq-lq

Iuhuu, dnes 6te hodim v mestnoto art svyrtali6te nose6to zvu4noto ime "ku4e v kosmosa'' ili spored moq prevod na latvijski/poneje ne sam go vijdala napisano/Suns kosmoså. Partito e elektro-indi-pop-dance-ne6to, koeto 6te e glytka svej vyzduh sled ujasnata muzika minalata sedmica!!!

No stiga za tova... sega za pikantnata tema s romantikata...
Ami mladeja e golqm sladur, ne samo e ubijstveno zabaven, no i misli interesno, koeto e golqm plius v sku4noto ob6tejitie. Mai ot tam trygna vsi4ko, kogato toj kaza, 4e se mesti do kraq na sedmicata mi stana my4no, a sled kato edin den ne go bqh vijdala mi i zalipsva. Stana qsno, 4e ne e samo priqtelska taq rabota:)
Posle v Ponedelnik pihme do kysno i toj predloji da ostana da spq v negovata staq, sled malko trogatelen razgovor za vky6ti i kakvo ni lipsva, kak da ne se syglasq?!... i be6e mnogo milo:) gu6kahme se i toj daje ne posmq da me celune, 4ak sutrinta kogato si zaminavah me popita dali moje? Podobno iz4ervqvane i pritesnenie ne sym o4akvala ot 29-godi6en 4ovek, ama be6e tolkova sladko:) Toj cqla no6t ne moja da zaspi, ot tam i az , prez cqloto vreme mu 4uvah o4estenoto di6ane i syrcebieneto mu mi barabane6e v uhoto i vse pak be6e trogatelno-idiotsko kak i dvamata se pravehme , 4e spim s ideqta, 4e drugiq moje naistina da zaspi.
Sled universiteta na drugiq den se poqvi v staqta mi i provedohme kultov dialog, koito zapo4na kato nravstveno-pou4itelen monolog ot negova strana kak ne trqbva da se napivame i gu6kame , na koeto az otvyrnah, 4e ne znam za kakvo govori, az ne sam bila piqna. Tuk toj se ojivi, iz4ervi se do cvqt na dobre ozrql domat i popita dali moje da me celune i hop... stana magiqta :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар