петък, 30 януари 2009 г.

Koi sega e nomer edno:)

http://www.youtube.com/watch?v=cbSf5l8k-d8

Tova e pesenta na moq Erazmus :) vsi4ki se kiskat kogato nqkoi kaje Birds :)
Tova e samo otklonenie:) osnovnoto e ,4e sam genii, dnes na izpita po latvijski imam 9 ot 10, kato 10 ima samo Mikele, koito e mnogo seriozno mom4e... Taka 4e kogato nqkoi ot vas se re6i da me poseti 6te razpolaga s izqwen prevoda4:) , ni6to 4e osnovnite temi na koito razgovarqm sa : Mana gimene/moeto semeistvo/, mana maja/moqta ky6ta/, mana pilseta/moq grad/ i shodno moi ne6ta, s koito ste naqsno:)

V ponedelnik otivam na pyrvoto si baltiisko prikliu4enie, az Stefani i Jana atakuvame Vilnius, dnes se sdobihme s bileti i sam adski dovolna:)
Re6ihme, 4e taka ili ina4e imame cqla svobodna sedmica i trqbva da q opolzitvorim:) 6te sme tam samo 2-3 dni , za6toto Renata/ sakvartirantkata/ idva v srqda i ne mi se iska da q ostavqm da se sblyskva sama s novata realnost:)
J.P. pyk 6te e na u4ili6te praveiki ne6ta ot dyrvo/pone taka tvyrdi/, no trqbva da se ima predvid fakta, 4e mu davat zada4ite na latvijski ,v rezultat na koeto toj iskreno vqrva, 4e ot nego se o4akva ma6ina na vremeto... ili ne6to talkova :)
Toj e adski mil, napravi mi ogromen ispanski omlet :) s podpravki i vsi4ko ... 6tqh da se razpla4a ot omilenie:)
Samo deto utre se iznasq ot ob6tejitieto v centyra i mi e my4no, ne 4e 6te se vijdame po rqdko, no nqma da moga da presko4a do staqta mu po pijama, pyk i 6te jivee s o6te 3-ma 4oveka i 6te se 4uvstavam kato natrapnik, ako visq mnogo:(

Prekysvane za romantika/tezi, koito sa umoreni ot lepkavo sladnikavite mi istorii da propusnat tova/
V4era J.P. mi kaza, 4e se vliubva v men, koeto be6e adski milo, kato se ima predvid fakta, 4e situaciqta, ne be6e nai-romanti4nata na sveta:)
Toj se poqvi v staqta mi kym 7 sytrinta s dumite:" Znae6 li kyde bqh cqla no6t? Nqma zna4enie poneje i az ne znam, sabudih se v televizionno studio na drugiq brag na Daugava, kogato 4ista4kata se opitva6e da me razkara ot kanapeto na koeto spqh. Az se opitah da byda vyzpitan i kazah "Paldies"/blagodarq/ i tq mi otgovori ''Ludzu''/molq/ sqka6 be6e qdna rudatnq. Posle vyrvqh 1 4as pe6a, za da se pribera."
V tova vreme az se zalivah ot smqh. Predi da trygna za uni, minah da vidq dali e ok prez staqta mu i toj obqvi, 4e se vliubva v men. Kolkoto i stranno da zvu4i tova ot ustata na smyrdq6t na by4va 4ovek, na koito se gubqt 5 4asa , vse pak be6e adski milo, za6toto be6e mnogo istinski moment, bez fona, koito te kara da govori6 takiva ne6ta po inerciq/vino, priglo6ena svetlina i t.n./ ...ah... i posle ve4erta mi sgotvi, taka 4e sam sklonna da mu vqrvam, dokazva 4uvstvata si s veliki dela:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар