сряда, 28 януари 2009 г.

Inustrialen art

V4era bqhme na nai-qkoto art prostranstvo v grada, koeto se aktivizira proletta/ kato celiq jivot tuk/. Mqstoto e biv6 dok s mnojestno ogromni postroiki, predpolagam biv6i hangari, koito sega sa zavladiani ot hudojnici, skulpturi i predpolagam prosto narkomani. Fakti4eski tova e mayl poluostrov na rekata i ima priqtna gledka kym drugiq brqg. Sega nqma6e ni6to, no bez da iskame po4ti proniknahme v atelieto na edna madama v tyrsene na muzeq na energetikata/ ne pitaite za6to/. Tq be6e cqlata omacana v boq i napravo se okokori kogato vidq 15 4oveka i u4itelka pred vratata si:)
Ve4erta bqh obe6tala da gotvq i do izvestna stepen moje da se kaje, 4e go napravih... ako razhojdane naokolo i davane na zapovedi se broj:) V krajna smetka 12 4oveka uspqhme da pohapnem pile s kartofeno piure i salata/ Pojynah pylen uspeh:)
Mojete da si predstavite kak 12 4oveka se sabirat v staq 6 na 3... mnogo zadrujna ve4er:)
V nedelq mislq da hodq vyv Vilnius, o6te nqmame opredelen plan, no sigurno 6te sme samo 2-te sys Stefani, koeto ne e lo6o, poneje tq e luda, no pyk e germanka, t.e. mnogo organizirana, taka 4e 6te se spravim:)

Za6to nikoi ne mi pi6e??? Iskam novini ot rodinata, mail-a mi e blossom@abv.bg v slu4ai, 4e za meseca, kojto me nqma ste zabravili!!! Steliiii kakvo pravi6???

Няма коментари:

Публикуване на коментар