понеделник, 19 октомври 2009 г.

Kolashin - Chernogorski stil

Hodih na ekskurziq s mestnata studentska organizaciq do malko grad4e v planinite na sever, vsi4ki po4naha da piqt v 10 sutrinta i sled 10tina 4asa moite slova4ki si zaspaha sladko sladko v legalcata v 8 ve4erta sled po polovin litar vodka i po4ti nikakva hrana ...
Mestnite zatova pyk bqha kyde kyde po trenirani i vypreki, 4e bqha ekstremno piqni vse pak kipqha ot energiq, udrqha iumruci v stenata, pqha, kre6tqha tancuvaha v koridora i taka v 10 sled butilka vino az se prisyedinih kym buinite si sysedi sled grijovno zavivane na sykvrtirantkite i proverka dali di6at:)
V bar na 5 minuti ot hotel4eto edno mom4e ot uni-to ni pq srypski pesni, toj be6e 4ast ot organizaciqta, poneje spe4elil nqkakvo pev4ersko systezanie i sega se radva na otnositelna populqtnost:) Vsi4ki jeni bqha se izpokaterili po stolove i barove i se vihreha divo, a moite sysedi se opitvaha da me nakarat da se razmyrdam malko daje mi prevejdaha da znam za kakvo stava duma v pesenta, a to liubov i sylzi prez cqloto vreme:) Po nqkoe vreme edinoto sysed4e po4na da skandira Bogarska ili ne6to ot sorta i da me so4i edin vid da me okoraji da se zabavlqwam /malko kato na ma4 be6e/, no kogato i drugi hora se vkliu4iha imah jelanie da se skriq pod masata , ne sam sviknala na takava publi4nost. Kym 1 pesnite svyr6iha i vsi4ki se ponesoha kym nqkakva diskoteka no az imah blagorazumieto da si ida u doma, kakto mi kazaha na sledva6tiq den samo srypsko e bilo pyk na men i bez tova v pove4e mi be6e.
Na drugiq den sled edin hamburger s pleskavica se 4uvstvah 4udesno i dovolno se pribrah v Podgorica:)

Няма коментари:

Публикуване на коментар