понеделник, 26 октомври 2009 г.

Ko zna zashto je to dobro

Ili koi znae za6to tova e dobro e moqta nova liubiva cernogorska pogoworka, stranno kolko pozitivni izlqzoha bratqta balkanci, ne kato nas :) Ili moje bi e prosto pasiven na4in da priema6 nesgodi i vse pak za tqh qvno deistva, vsi4ki sa dosta chill out naokolo:)
Az bez malko da se poiznervq sled kato izkarah 4 4asa na opa6ka pred lekarski kabinet za moqta nai-obiknovena nastinka... Steli daje ti moje6e da me diagnosticira6 za okolo 5 minuti . Dobre 4e miliq izstradal Vaso doide s men ina4e sigurno nikoga nqma6e da vlqza, ta sega 6te prekaram sedmicata na medikamenti. Slova4kite nepylno iz4eznaha, nqmam ideq kakvi gi vyr6at pyk i ne sam 4ak tolkova zainteresovana, te napravo me otsvirirha v petyk kogato gi pokanih da izlqzat s men i Vaso.
Hodihme na 2 irlanski bara/ s prisy6tiqt na mom4etata takt Vaso vyob6te ne se oseti:)/ i mqstoto kydeto hodqt gotinite deca v Podgorica ili bar Berlin. Naj-setne i az da poizlqza golqma veselba padna po vreme na malkiq ni pub craw,no nqkak vse uspqvahme da sre6nem biv6i narkomani, kato ediniq se be6e otkazal ot LSD, koeto si e napravo ekzoti4na zavisimost, kato se ima predvid kolko ti skapva mozyka, toi se be6e otyrval samo s 1-2 tika i leka strannost. Mqstoto e sku4no, no 4ak pyk tolkova narkoti4ni zavisimosti za grad s razmerite na Dobri4!!! Opa sega kato spomenah dobri4 nqkak mi se izqsni:)
Pozdravi ot Titograd/Tolbuhin

Няма коментари:

Публикуване на коментар